Våren är här ?!

Det känns nästan som det! inne i stan iaf, med asfalt på gatorna och fåglarna som kvittrar, men man ska nog inte hoppas på för mycket, det är ju bara januari.

Under veckan har jag hunnit med två riktigt bra pass på min fina lilla fux ( Zini ), känns rätt bra inför söndag och clinicen.

Jag har också planerat endel för "min" stora fina fux (Biggo), lite mera tävlings och träningsplaner har vi nu.

Såhär ser det ut i planeringen såhär långt:

BIGGO:

JANUARI/FEB:

Ev någon träning för Anna Hedbys/Ylva Odelberg

MARS:

5 Programridning för Liselotte Bogårdh MSVC:1
13 Tävling UVFK MSVC:1
19 Tävling Jälla MSVC:1

APRIL:

prel 2-3 Tävling Högbo troligen MSVC1 eller MSVC:2
prel 22 Tävling Järfälla MSVC:2
prel 22 Tävling Enskede klass ?

MAJ:

prel 13-15 Tävling maj Örebro


För Rozzini har jag inte riktigt någon plan för tävlingar i vår, Biggo får lite prio ett nu i början då han behöver kvala från MSVC. Men jag vill gärna ut med Zini nåt om han känns fin. Det finns ett Lag-SM långt bort i Sept som skulle kunna bli en superrolig resa.

Mycket prel plan för Rozzini:

APRIL:

prel 2-3 Tävling Högbo S:t George
eller 10 Tävling ERK MSVA:1/S:t George

MAJ:

prel 13-15 Tävling Örebro S:t George/Intermediere 1


Jag tror det kommer bli en kanonbra vår!


Vårtävling i Enskede, bra tävlingsplats!

Kommentarer
Postat av: Katrinne Bylund

Kul att ha massa tävlingar att se fram emot!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback