Halvvägs genom veckan!

I dag det först mycket jobb, sen stressa hem och ha lektion med en i stallet. Gick mkt bra faktiskt, och ryttaren var nöjd, kul när man kan hjälpa andra! :)
Mamma hade Zini idag, så ingen ridning för mig, var bara in och pussade på sötnosen lite :=)
Hon tömkörde, och hade ut lite bommar som han fick jobba över. Superbra för honom som gärna sänker ryggen lite annars.
Har vart jättetrött i dag, vet inte hur jag ska palla två dagar till den här veckan. Men nåt som är säkert är att jag kommer rida endå! finns ingen plats man samlar så mkt energi på som efter ett bra ridpass, eller en stund i stallet med lite pyssel. Så skönt att rensa hjärnan från allt jobb.
Nej nu ska jag surfa vidare!

kram

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Håller med, det är en grym kick att rida ett riktigt lyckat pass!

2011-01-12 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback