Back to basics...!

Kommande vecka blir det grundjobb och åter grundjobb! Just nu funkar varken broms, eller styrning på min knasiga lilla 18åring, och inte blir det bättre för att jag rider som en påse nötter heller! Han är så jäkla svår när han är såhär, och man känner sig så världelös i sadeln! Just nu är jag bitter för att jag ställde av honom, han var ju så fin innan...morrr.... men men ingen idé att gräma sig. Bara å kämpa vidare och ha tålamod. Som vanligt alltså!

Nu blir det rakt fram, gas och broms och rakriktning, så kanske jag har en lite mera lösgjord pålle innan veckan är slut!Jag tror också att jag har lite Biggo ridning kvar i mig, jag rider för mycket. Jag måste våga lita och släppa taget lite mera, vi känner ju faktiskt varandra utan och innan!

Det va ingen som sa att det var lätt att rida! ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ni är snart tillbaka, lite semesterskalle bara :-) det kallar jag det för när man ska igång. Tråkigt men det går över! Kram!

2011-01-10 @ 23:18:52
Postat av: Madde

Härlig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback