Superpass med Biggo i dag!

Hade utsläpp i morse, fixade klart stallet och lät Rozzini gå ut och sola i hagen. Han fick vila idag, har gått duktigt två dagar och hade så skönt ute.
På efm åkte vi till Tutis med Biggo, mamma var med och hjälpte mig. Fortsatte på samma linje som Anna hade i onsdags på träningen. Lite galoppjobb sen tramp, fick till en ännu bättre trav i dag! Helt fantastisk känsla, bland det bästa jag känt någonsin på hästryggen!!! wow vad finns mkt i den där hästen! tack Anna för att du gav min nycklarna till en Ferrari i onsdags ;)! Den 16 feb är det dags för nästa träning, längtar!


Schockemöle grejjorna var superfina på! glömde fota, men i veckan blir det tur till Tutis igen och då ska jag fima och ta bilder! är rätt sugen på att ser hur vi ser ut nu :)
Ha en fortsatt bra söndagkväll, jag kommer sova gott i natt :)

Kommentarer
Postat av: Ankie

Ja lova att fota!!!

Kul å se dig å B för Anna, hann dock inte titta så mkt pga mötet men liiten sneakpeak hann jag med!



kram

Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^

2011-02-09 @ 21:45:25
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback