Skitvecka!

Nej den här veckan har verkligen inte börjat bra :( Ridningen i måndags gick inte så bra, Rozzini var spänd och snabb och ville helst springa fort ist för att jobba. Blev vell bättre mot slutet, men jag var inte nöjd speciellt inte med mig själv! Dags för nya tag på tisdagen, då skulle även B ridas men nej nej ingen ridning alls pga min mage vred sig i flera timmar, var tvungen att gå hem efter lunch!! så värdelöst :/

Så nu pajjade det upp hela min veckoplanering, som tur kunde Elin rida B både i dag och i morrn, på lördag ska hon rida för KG på tutis så han får iaf jobba. Jag står förresten som reserv till KG så håll tummarna för att jag får rida med Zini, det skulle vara intressant!

Ikväll har dom tidigare lagt hoppningen ( som är varanna ons ) redan till 17,30! hur ska jag nu hinna rida? och ute är det ju becksvart o isgata... dumma vinter, jag vill ha vår så man kan rida i ljuset på utebanan!

Hoppas ni andra har en bättre vecka än jag!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist Sofie men blir kanske roligare mot slutet, åka och titta på träningar... De håller på från 11-18 ungefär i waxholm. Kan tycka det vore skönt att komma dit ungefär när de börjar. Vad tror du om det? Skulle du kunna köra? Ska ut på en ''girls night out'' kväll på lördag så är nog ingen lämplig shafför förrän på em isf. Kramis!

2011-02-10 @ 12:57:27
Postat av: Lollo

Haha! Inlägget ovan var från mig om du inte listat ut det ;-) lite för snabb i fingrarna ibland!

Postat av: Sofie

Lollo; tack för tiderna, har inte riktigt bestämt mig om sönd. Vill gärna men har vart en jobbig v, är så trött! Men vi hörs under lördagen, tror inte jag har bil på sönd, den skulle till en annan del av Sthlm tydligen. Kram!

2011-02-10 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback