Dålig update!

Har varit på Irland över helgen, i Dublin på konferens. Väldigt trevligt och roligt att få uppleva ännu ett land!

Zini har promenerat ca 30min sedan i fredags, och i går var det uppsutten skogstur med mamma.
Nu ska han röra på sig ca en halvtimme om dagen, lite lungt ( eller ja vi får vell se hur "lungt" det går att rida). Känns så bra att han ska komma i gång mera nu!! bara å hoppas att det är rätt taktik, jag vill verkligen det. Känns som det var EVIGHETER sedan jag red Zini ordentligt, ni kan inte förstå hur mycket jag saknar det!

I morrn ska jag rida Biggo igen, längtar faktiskt! han är riktigt rolig att rida, blir lite jogging även på fredag och sedan Mattias ( Jansson ) träning på lörd, YEY!!!! är så taggad! måste börja tänka ut vad jag ska ha på mig och tvätta lite o så, och Biggos grejjer har jag ingen koll på, måste reka lite i morrn! Snyggt o prydligt ska det ju såklart vara. ;)

Nu ska jag äta lite middag, och sen styra mot stallet. Såg att det var hoppning VM senare ikväll på Eurosport, ska nog glo på det också!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback