Träning ons

Yes, nyss hemkommen från jobb, sitter o äter middag som ikväll är omelett o sallad,
Ska försöka hinna rida i ridhuset innan hoppträningen, eftersom banan ute har varit lite hård.
Ikväll ska jág också rida igenom programmet jag ska tävla 16 maj, hade jag tänkt!

Vi har fått provsvaren på träckproven för mask som vi tog på några av stallets hästar, visade sig att det inte fanns någon mask, så ingen avmaskning behövs. Skönt!

Jag har beställt en ny ridhjälm i dag, en Charles Owen ( den med läderhakband), prövade Emelis i går och den var både snygg o skön!
Man blir liksom påmind hur viktigt det är med en bra hjälm när man ser ruskiga avfallningar som jag vittnade om i söndags..

Nu måste jag kila


kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback