Sent lördagsinlägg

Idag har jag o Ellie tränat tsm, det gick bra! Jag hittade ingen superkänsla i dag men överlag kändes det bra. Dock vill jag hitta ännu mera harmoni, vissa dagar känner jag att det blir för mycket spänning. Det blir bara svårare o svårare att rida ju längre man kommer! I morrn är det en vecka kvar till tävlingen, mitt mål kommer vara att hitta ännu mera känsla och vara lugn och inte bli nervös o stressa upp mig inför starten.

Jag känner att just nu är vi där vi är, det är inga rörelser som kommer bli så mkt bättre på en vecka. Men det känns ok att starta, tror vi är redo nu ;) Det enda jag kan fortsätta jobba på är att hålla honom mjuk, glad och i fin form. Jag ska verkligen göra allt jag kan den här veckan!

I dag har vi släppt ihop Rozzini och ett sto från stallet, det gick bra, var lite läskigt tyckte jag men hon visade vem som bestämde och han backade undan direkt, ägaren till stoet har utsläpp i morrn så det känns skönt. Det som är bra är att dom nu kan gå i större gräshagar varje dag. Hoppas att det fortsätter att gå bra, man vill inte att nån ska göra sig illa.

Ikväll har vi sett Avatar, så bra film, i love it :)


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad är det för tävling du ska på och vilka klasser är det du ska starta?? :) Tror att jag har sett dig på någon tävling någon gång, kommer ihåg din häst :)

Postat av: Svar till josefin

Hej! Vi tävlar lilla rundan, så d är mkt möjligt att vi sets på nån tävling! Efter mkt om o men ska vi ge oss på SB1an på söndag i Gnesta, känns lite läskigt! Håll tumme;)

2010-05-10 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback