Sådär ja

Nu har jag ridit, fixat med packningen, ätit middag, duschat och landat i sängen med datorn :P
Har det mesta på plats för i morrn, det ska bara packas ihop och in i trailern.
Zini ska ridas o badas, kan behövas eftersom han såg ut som ett lermonster i dag när jag kom!

Vi rullar vid tre tiden från stallet, så lite sovmorgon får jag allt, skönt =)

Vart skitvarmt i dag och kvavt, han var lite påverkad av det så jag tog det lungt. Ökat på krafftfoder och betfor, plus att han får gå i liten hage i morrn och både vila ben o mage lite.  Sen får han såklart stå inne några timmar innan vi åker när han är badad, och bara äta och ladda lite!

Har vart en tokstressad dag, inte alls bra, jag hatar att stressa och nu måste jag verkligen anstränga mig för att tagga ner. Känner mig lite lugnare nu när det mesta av packninge är i ordning o planen för morgondagen är klar.

Nej nu ska jag vila, och kolla på cpm2v.tv. Live från Hamburg Derbyt!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-14 @ 21:40:58
Postat av: Ida

Lycka till idag! p.s kan du inte länka till Hamburg derbyt?

2010-05-15 @ 08:17:07
Postat av: Sofie

Självklart Ida!

www.cpm24.tv

2010-05-16 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback