Nöjd med kvällen..

Zini var fin ikväll, började lite stel, som en planka ungefär :P men lät honom jogga sig varm på nästan lång tygel, och bara rulla på några varv i lättsits i galopp. Sen kunde jag sätta mig ner och då var han som vanligt:) galoppen kändes jättebra! red igenom serierna, saxen, och såklart massa övergångar/arbetspirutter.
I traven var han hot! men hade en härlig bjudning fram till handen, var lite för mkt på framdelen, men fick det bättre efter en stund. Var tvungen att avlsuta sen eftersom hoppgruppen ville in :)

Travade/skrittade av ute på galoppslingan. Det är så skönt att man kan skjuta på dygnet lite nu, ikväll var det ljust till halv 10! det känns mkt enklare med allting när det är ljust ute.

Jag älskar våren o sommaren ( är jag vell iofs inte ensam om :p ), men har fått flera kommentarer senaste dagarna i stil med "vad du ser somrig ut då, är det nåt spec lr"? nej men hallå det ju faktiskt maj nu och jag tänker iaf njuta av varenda dag nu tills den eländiga vintern kommer igen. (vill inte ens tänka på det nu!) efter den här MEGA LÅNGA skitvintern så är jag iaf jäkligt trött på alla vinterkläder, så jag plockade undan dem så fort det blivit vår :)

I morrn ska vi rida travjobb! :)

Nu, sova

kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Tack, tack!



Har du strukit dig med B eftersom Ylva ska tävla henne på söndagen?



Otäckt det där med Ellie, skönt att det inte blev värre iallafall! Men en bra hjälm är alltid bra, ska faktiskt oxå beställa en sådan owen hjälm min börjar bli till åren och den fick ju indraget CE tillstånd men vi som köpt den får tävla i dem iaf... Men det känns ju lite läsigt.



Skönt att höra att killen är pigg å kry!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback