Mycket fix kvar inför helgen..

Märker jag nu... är så arg på mig själv att jag inte fixade alla dessa saker i dag! men min planering blev helt fel med den här röda dagen mitt i veckan. Tog fel på dagarna helt enkelt... aja nu har jag iaf tagit mig i kragen och lagt upp en planering inför i morrn, hinner med allt gör jag ju men det hade ju vart bättre o fixat det mesta i dag...suck ibland blir man trött på sig själv! tror jag kanske förträngt att jag också ska jobba i morrn??

Min egen to do lista innan tävlingen:

Fredag:
*Handla nya hinkar med lock
*Putssvampar
*Autosol
*Skokräm
*Ev ny piké tröja
*Ta ut pengar

*Rida
 
*Packa lindor, schabrak, paddar och täcken, kolla så allt är tvättat och på plats
*Packa min egna väska med kläder, hårgrejjer till uppsättningen
*Packa licenser/kamera/ryttarmeddelande mm
*Stäm av packningen med mamma, jobbigt när man packar på tre olika håll!

Lördag:
Avresa ca 15.30

*Rida
*Bada/frisera Zini
*Putsa sadel, kandar, stövlar
*Packa foder, transporten, packa in resten av grejjerna i skåpet
*Mocka/göra höpåsar

That´s it!!!

Skönt är ju att jag har hela lördagen på mig fram till halv fyra, på den tiden lär jag ju hinna med allt.


Nu ska jag sova

kram kram


Kommentarer
Postat av: Ankie

Tack men det vart bara en placering... Hoppas det går bra för er i helgen, spännande!!!!!



Kul med speglar i ridhuset, synd att de kommer upp nu när vädret tillåter mig att trimma på min utebana. Vi får hoppas på regn någon gång så jag får anledning att åka och prova dem ;)



stor lyckospark!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback