Min egen träning...

I dag har jag trot eller ej, tränat mig själv! första gången på alldeles förlänge...

Men efter i dag känner jag mig iaf lite motiverad, jag har varit så grymt omotiverad i vinter och helt enkelt inte alls haft nån träningslust överhuvudtaget. Tidigare har jag iaf hållit igång lite grann med pass på Friskis och raska promenader.

Idag började jag iaf lite smått, med en powerwalk på ca 30 min, sen ca 15 min styrka när jag kom hem med mage, rumpa, ben och armar. Svetten sprutade verkligen, shit pommfrit vad jag är otränad.

Trots att jag är en så vidrigt trött människa på mornarna, MÅSTE jag nu ut och powerwalka i veckorna.
På kvällarna finns ingen tid till det, möjligtvis ca 1 gång i veckan när jag inte har stallet.

Men det kanske är lättare nu när det är varmt och ljust på mornarna?? i really hope so...

Lika bra att jag skriver det här, så jag får dåligt samvete om jag inte tränar!haha

Det är ju liksom bara 2 månader kvar till semstern och jag måste komma i form

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp tidigt i morrn och ut och motionera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback