Ljuvliga söndag

Åh vad det är härligt att vakna upp till en solig dag, inget annat kan få mig på så bra humör!
Började dagen med att tvätta och nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och bara tar det lite lungt, det är ju söndag trots allt! ;) Sitter o surfar runt lite, har märkt att några vanliga tävlingar ( typ regionala) även har börjat med online resultat, det är kul!

Blir sjukt sugen att åka på Strömsholmstävlingen när det är sånt här väder, det är ju så mysigt att bara vara där och kolla på fina hästar, shoppa och äta gott! men bara om det är varmt o soligt såklart, har vart där i regn o rusk också, ingen höjdare. Å sen har vi ju Falsterbo såklart, håller på att planera in en tripp dit, ska bli så kul!

Helt underbart att det är maj och hela sommaren ligger framför oss, får lyckokänslor när jag tänker på det! :)))

I dag har jag och Ellie en riddejt på efm, vi ska öva program! Det ska bli jättekul, finns det nåt bättre än att avsluta helgen med att rida på sin fina häst i (enligt mig) världens härligaste ridhus, tsm med sin bästa vän!? :)

Nu ska snart äta lite lunch,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback