Inte som vi tänkt...

Nej istället för att ha en trevlig riddejt tsm, åkte min kära vän av sin stora 180cm häst och slog i huvudet rejält.
Riktigt otäckt, men hon kom i väg till sjukhus så nu får jag vänta på besked hur det går.

Omtumlad, när allt hade lagt sig en aning och hästen var på plats och hon påväg till sjukan, bestämmde jag mig för att rida lite i ridhuset trots allt. Zini gick bra, det bästa sen tävlingen faktiskt. O trot eller ej så är galoppen bästa gångart för tillfället! Nu ska vi öva vidare i veckan, hoppas känslan håller i sig.


Ta hand om er och ha för guds skull HJÄLMEN PÅ!! vet inte hur det hade slutat om hon inte haft hjälm i dag..

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hu ja! Glad att jag inte behövde se den oplanerade avsittningen. Ellie måste ju ha varit närmare fyra meter upp i luften innan hon landade? Tumhållning för att hon klarat sig bra ändå. Och visst är hjälmen en bra uppfinning att ha på huvudet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback