Godmorning sushine

Det ser ut att vara ett underbart väder, solen skiner och det är grönt o fint på marken o träden! Vaknade av mig själv för en stund sen, helt utvilad, ville bara kasta mig i väg till stallet ;)

Men måste äta frukost och hinna vara lite social med sambon innan jag drar :)

Idag kanske jag rider på utebanan, beroende på hur underlaget är där. Var ju så himla varmt i ridhuset i går. Får se hur jag gör! ordentligt pass ska jag rida iaf, med några programdelar.

I dag startar jag ingen klass, men ska bli jättebra att komma dit redan i dag o hinna känna oss för på banor mm. Tror jag startar vid 14  i morrn, så håll en tumme då är ni snälla;)


kram

Kommentarer
Postat av: Bambi

Lycka till imorgon! Rid så det ryker. :)

Postat av: anna

Lycka till idag! :)

2010-05-16 @ 06:06:40
URL: http://jarnald.blogg.se/
Postat av: Patricia

Håller tummarna så hårt jag kan för er idag!

2010-05-16 @ 16:34:04
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback