Vårkänslor!!!!

Hej!

nu är jag på gång igen! förra veckan var en riktig jobbig vecka eftersom det kom ännu mera snö och va jättekallt, då kände jag att jag inte orkade mera! fy nu får det vara nog med vinter, tappade all lust att göra nånting alls.
Men som tur va blev lördagen mkt bättre, red tidigt på morgonen ( dock i kyla!) men på dagen satt jag i 15graders solsken mot en vägg, ljuvligt! Tänk vad solen kan göra med humöret? :) Sen fick jag även ett väldigt roligt besked under dagen, återkommer när jag vet mer ;)

Söndagen var ridhuset bokat hela dagen, så Rozzini fick vila, var rikigt varmt i solen och det började smälta på några ställen!!!! i går var det 6+ inne i huvudstaden och när jag gick från tåget hem från jobbet kl 17,30 var det ljust ute!!! yes, den här veckan har jag fått tillbaka min energi! har också tagit mig i kragen när det gäller min egen mat, var ju på G nångång i jan, men har inte haft nån lust eller energi att orka fortsätta. Men nu så jäklar ska sommarformen till! ;)

Ikväll ska det ridas och trimmas ordentligt, på tors kommer Ylva och har träningar, ska bli roligt!


Börjar också bli lite tävlingssugen, tänk var härligt det är att rida när det inte är vinter!
Jag längtar tills man kan sitta i kortärmat o trimma på utebanan, åhh stanna nu vår!


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback