En såndär tråkmåndag igen!

Ja vad är det med måndagar igentligen? skulle gärna bara sova bort dem!

Eftersom det blev vinter igen i går, och sol i dag har det varit hur mkt slask som helst idag, känns som att bilen kommer rosta sönder efter den här vintern :/

I dag har jag vart riktigt trött, haft mkt på jobbet så var helt slut när jag kom hem. Åkte en sväng till stallet och kunde för första gången på flera månder hinna rida ut innan det blev mörkt! :D (annars brukar jag göra det på helgerna) sen var jag såklart kvar och fixade med höpåsar, mockade gjorde foder o så.

Vi har varit väldigt flitiga de senaste månaderna och tränat bra, så den här veckan får det bli lite lugnare. I går longerade jag bara och i dag blev det somsagt uteritt. I morrn och på ons ska vi jobba lösgjörande i ridhuset. Sen får han vila över helgen, när vi åker till fjällen. Så kan vi köra på igen som vanligt om en vecka.  Ibland behöver man lite lugnare veckor för att orka med!.

Är hemma riktigt tidigt ikväll, jätteskönt! har precis duchat och satt på mig sovkläder :) ska äta middag i soffan och bara ta det lungt nu.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback