Semester tider snart!!!!

Nu är det snart semester, ska bli så underbart! Både Zini o jag ska vila oss och bara ha det lite kravlöst några veckor. Hjärnan o kroppen har ju gått på högvarv i princip sen i höstas, å nu börjar orken verkligen tryta och jag är så less på vardagen!

Därför måste man planera in massa roliga saker inplanerade, så känns allt lite lättare :)
Följande trevligheter står i min kalender:

22/6 Båttur i Sthlm skärgård med bästa kollegorna, rosévin o solsken i massor!
24/6 Halvjobbdag, shopping, stallet och på efm kommer min kära syster hem! Middag hos päronen på landet.
25/6 Midsommarfest i finaste kompisens trädgård, med midsommarkransar och underbart sällskap
26/6 Midsommarfirande i Öregrund. Träffa Farmor på dagen, umgås/fira/partaja med fantastiskt sällskap här med!

Sen är det 1 (!) jobbvecka kvar, därefter väntar 4 veckor ledigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o sol är det ju också, kan inte bli så mkt bättre

kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :)

Fin blogg :D och jättefin häst också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback