lördag o prinsessbröllop!

Har startat den här dagen väldigt lungt, vilket var nödvändigt! har vart hur  trött som helst, och i morrn är det tävling och då måste jag va pigg och ha massa energi.

Kikar på bröllopsförberedelserna inför pricessbröllopet på vår nya fina TV, håller samtidigt på o plockar i hop mina tävlingssaker här hemma, packar lite och skriver att göra lista så jag mitt trötta huvud inte missar nåt tills i morrn.

I efm får jag hjälp av mamma i stallet, så skönt! Det ska ridas, badas, packas och putsas, plus alla andra vanliga stallsysslor. Så det är skönt att få lite hjälp :)

Letade lite i arkivet och hittade några tävlingsbilder, ska försöka vara flitig med kameran i morrn!

Tar emot pris i augusti 2009. Hade en grym känsla i denna MSVA!



Världens bästa groom/stöttare/chafför/ja världens bästa mamma som ALLTID ställer upp!


Lugnet som precis lagt sig vid tävlingsboxarna i Sundsvall. En trött Zini som tar igen sig i solen:)


Efter prisutdelningen i StGeorge Kür Cup 2008 i Enköping, lycka!


Ha en fin lördag o håll tummarna i morrn vid 13!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback