Inväntar starlistor till Finspång!

Japp! inga startlistor till min klass på söndag än, men det kommer nog närsomhelst, hoppas jag! (vill ju börja planera lite!) Jag hoppas på en så sen starttid som möjligt eftersom vi har en bit att åka.

Hit ska vi:


 
www.ryttarkamraterna.se


I går cyklade jag till UVFK och kollade på Ellie o Sune (4år) som gick sitt livs andra LB, kom 4a, o var så duktig!
Det ska bli så spännade att följa dom, är övertygad om att dom kommer bli så bra!!




Rozzini har äntligen gått riktig bra, hela helgen! Så nu känns det bra till tävlingen :)
I morrn får han nya skor, och på ons är det träning för Ylva.

Nu ska jag ta det lungt! ( inte lätt...)


kram


Kommentarer
Postat av: kissan

Är hästen stor eller är ryttaren liten?:)

Postat av: Sofie svar

Han är över 180cm!

2010-06-15 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback