Rozzini på bättringsvägen ?!

Oj vad hett det är, sommaren kunde ju inte startat bättre än såhär! :)

Zini har stått i sjukhage hela veckan, har gått "gräspromenader" och kollat av honom på lina. Och i tors tyckte jag att han var bättre, inte helt ren, men bättre än i måndags.
Nu får han vila en vecka till eftersom jag åker bort, mamma ska pyssla om honom och gå promenader. Så hoppas jag att han är ännu bättre sen. Tror jag ska åka till min vet för en allmän kontroll också innan semestern är slut. Tror jag ska låta Björn få köra honom med laser nästa gång han kommer också, få en liten check på gamlingen alltså ;)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Ha en underbar semester och hoppas han är superfrisk när du kommer hem igen!!!



kramar

Postat av: Bambi

Hoppas Zini är frisk när du kommer hem och att du haft en härlig semester. :D

2010-07-05 @ 16:56:06
URL: http://bambisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback