Tråkhelg utan ridning!

Ja men da! den här helgen skulle jag ju träna en massa, och hade bestämt med att träna tsm med Ellie o Sune i lördags. Men nehä, Sini hade tappat ett PG visade det sig... så i lördags fick jag istället titta när ellie red och leta sko, dvs pulsandes runt i en halvmeter hård snö i en stor hage, behöver jag säga att jag inte hittade skon?

Inte har jag fått tag på hovslagaren heller, jag vill ju få på den dumma skon nu! ska ju träna på tors när Ylva kommer! gah alltid är det nåt känns det som...

Så det blev ju såklart ingen ridning då, bara lite ryktning och allmänt mys med min fina lilla älskling :)







Har vart en katastrof mat-helg också,


men i morgon är en ny äggdag. Och i morrn är det ju löning igen, då ska det handlas nyttigheter! synd att det ska vara så mkt dyrare att handla nyttig mat? aja det är inte mkt man kan göra. Ska försöka hinna med lite promenader i veckan, har inte alls prioriterat det senaste MÅNADERNA. Nu måste jag börja med det!

Kan inte fatta att helgen redan är slut??? vafan det var ju nyss fredagkväll,  kan nån stoppa tiden???!!!!!


Rozzini från i tors, rund o fin o lilla magen :)

Nu ska jag försöka bota min halsbränna från gårdagens party och kolla på Johan Falck,

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Näh surt! Sånt e så himla dumt, framförallt när man inte kan hitta skon, megadumt! Vem har du som skor?

Ja vart tog helgen vägen? Nu e d måndagmorgon igen, suck!



Kramkram

Postat av: Anna

Tack!:) det var lagtävlans programmet för juniorer, ska till åmål om en månad o rida det och mästerskaps programmet. ;)

2010-01-28 @ 21:35:49
URL: http://jarnald.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!:) det var lagtävlans programmet för juniorer, ska till åmål om en månad o rida det och mästerskaps programmet. ;)

2010-01-28 @ 21:35:50
URL: http://jarnald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback