Söndag

Ja det har inte hänt så mycket den här söndagen, hade utsläpp i morse men dom fick stå inne ett tag till solen kom fram för det var -22!! Har hört att det ska "bara" bli runt -10 kommande dagar, det kan man ju hoppas på!
Blev en liten promenix i dag med, ska bli intressant att se vad vetrinären kommer säga i morrn, håll tummarna...
Pappa kom till stallet och hjälpte mig fixa med lite nya hyllor och korgar i mitt skåp i sadelkammaren så nu är det ordning, så fint :) Plakettavlan är snart på plats den med, ni får se hur det vart sen :)

Har suttit och kikat på lite gamla filmsnuttar, 2008 var vi duktiga att filma på tävlingar, 2009 verkar det ha vart mindre. håller på att ominstallera min dator så den är så seg! men när den är fixad ska jag föra över det som blev filmat förra året och ladda upp! Ska bli bättre på att filma alla tävlingar och träningar oftare i år, det är ju så kul att ha kvar! Nedan en länk till en film jag fick upp på youtube, ganska gammal, från mars 2008!


http://www.youtube.com/watch?v=eni7ayfja1g


ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback