Nytt år nya tävlingar!

Här kommer en väldigt preliminär tävlingsplan för 2010!
Zini går in på sitt 17e år nu och jag vill mest rida Intermediere och såklart debutera SB1. Därför kommer vi att tävla sparsamt och vi åker dit jag vet att det är bra att tävla. Efter många år på tävlingsbanorna har man lärt sig vart det är bra att tävla och då åker man ju ofta tillbaka dit.

Jan: -
Feb: -
Mars: 14:e Södertälje över dagen, har inte kommit någon propp men jag antar att dom har Int 1 eftersom det är Nat tävling.
April: 25:e Högbo över dagen, Int 1
Maj: 16:e Gnesta ( det står att dom ska köra SB1, dock gjorde det förra året också, men det blev inget, har aldrig varit där heller, så den är jag tveksam till)
22-23 Djurgården, över dagen, Int/SB 1 beroende på vad som finns (har aldrig tävlat där, men vart och kollat många år.)
Juni: 11-13 Vansbro meeting Int - SB1. Grymt bra tävlingsplats!
Juli/Aug: 29-1 Katrineholm, Lag-SM. Blir första gången för mig där som tävlingsekipage!

Hösten tar vi längre fram :)


Min fina tävlingskompis! vi går in på vårat 7:e år tillsammans nu!!!!
Sjukt vad tiden går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback