Gott Nytt År!!!!

Välkommen 2010! Vad härligt det är med ett nytt fräscht år liggandes framför oss! Jag tror att det kommer bli ett riktigt bra år, det finns alla förutsättningar för det nu, när vi står på en så bra anläggning, har träningar bokade hela våren och Zini verkar vara fräsch igen :)




Så här har Zinis träningsvecka sett ut:

( konstaterat att hältan var borta några dagar innan)
Månd: Tömkörningskurs med mamma, mest i skritt men lite trav ( raka spår endast några minuters longering)
Tis: Ca 15 min i ridhuset, lungt i skritt ca 5 min trav
Ons: Tömkörning med mamma
Tors: Vila
Fre: Ca 20 min i ridhuset, lungt jogg med skrittjobb och lite mjukgörande i trav

I morgon blir det lite ridning igen, bygger på lite mer dag för dag och ser till så att han är fräsch hela tiden.
Jag kan iaf säga att han är riktigt riktigt pigg och det är kul! :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback