Äh ryck upp dig!!!!

Rubriken är menad till mig alltså :)

Har haft tid att fundera mycket de senaste dagarna, man hinner sånt när man har mera tid. på både gott o ont ;)
Men i kväll betämde jag mig, 2010 ska banne mig bli grymt!

Jag har mina egna små mål för att känna att jag kommer någonstans på vägen ( men dom målen håller jag för mig själv) ;)

Så nu känner jag mig så jäkla taggad! det är lätt att deppa ner sig när det är -20 ute och hästen inte är helt fräsch men då är det bästa man kan göra att tänka på allt positivt som man har, alla såna saker som man lätt tar för givet! Tänk på allting som kanske är bättre nu än de var förr och var stolt över dom framstegen, vad det än kan vara! Jag brukar tänka så och det hjälper faktiskt :)

Nu ska jag njuta av lite vindruvor, Brie ost och Choklad! Jag tror att mitt 25:e år kommer bli asbra! Jag känner mig bra mycket mera självsäker och lyckligare nu än jag gjorde när jag var 23, så det kanske inte är så dumt att bli äldre trots allt! ;)


När allt känns tungt, tänk på ett lyckligt ögonblick och var stolt över det!
Bilden är från vår första kür där vi tog en 3:e plac, det var en otroligt lycklig dag!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska jag göra:) du o sini får haka på!;)

Postat av: gry

hihi tycker så mkt om din blog. så fort du och din häst börjar rida igång igen, kan inte du fota lite på er så man får se hur det går för er? :D

2010-01-11 @ 23:38:40
URL: http://ttornado.blogg.se/
Postat av: Sofie svar till gry

Kul att du gillar den! ska försöka bli lite bättre på att fota, nu när jag har en ny tel som man kan ta rätt bra bilder med så blir det nog oftare!

2010-01-12 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback