Kylan fortsätter....

burr.. fy vad kallt det är! hemskt när det gått så långt att man säger " idag är det ju bara -10"...
har legat runt -15 här flera dagar i rad, det är verkligen inge kul.

Gick jättebra att rida igår, formen känns uppåtgående! Zini hade mkt överskottsenergi så det tog ett tag innan han började spänna av och arbeta. Prövade att ta upp honom och rida mera tävlingsform och tävlingstempo sista delen av passet, fick ett riktigt härligt flow i traven, jättehärligt! :)

I dag blir det tömkörning och i morrn kommer Ylva och har träningar, kul!!!!!

Funderar fram o tillbaka om jag ska anmäla mig till Södertälje men just nu lutar det åt att jag inte ska göra det. Och det är endast pga kylan o snön! Jag vill inte ge mig ut i snökaoset o köra, o jäklar så kallt att rida i tävlingskläder om d fortsätter såhär, vilket det ser ut o göra. Så nej, tävlingarna får nog vänta till april. Tur att det är så roligt att träna! :)

I morrn ska jag iaf köpa gymkort, jag är sjukt otränad o måste komma i gång nu. D blir liksom inte att man går ut o joggar eller powerwalkar när det är så jädrans kallt...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback