Jobb o åter jobb

Mycket jobb o annat denna vecka, så mamma har stalltjänst och mycket tömkörning blir det några dagar nu för Zini.
Jättebra att han får göra något, går ingen nöd på honom alls. Men jag längtar så mkt efter honom och till stallet!!!!

buhu :/

På lördag är det clinic i tömkörning för KG Svensson, blir intressant å kika på, sen ska jag träna ordentligt i helgen! tänkte även klippa på söndag. På lörd ska jag skifta box i stallet, vi ska ha en sto och en val avd. Det blir nog bra.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, nu kikar jag in hos dig! Så roligt att få höra om nästan samma stallvardag genom någon annan. Vi ses i stallet!

Postat av: Ankie

trist de veckor det blir så, men då blir man desto mer sugen när man väl åker ut!



Hoppas ni klarar er bra ifrån varandra!

KRAMKRAM

2010-02-11 @ 14:40:55
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Bambi

Visst är det tråkigt när man inte hinner med stallet så mycket som man vill. Jag skulle jättegärna titta på KG clinicen, men jag har föreläsning hela dagen. På en lördag! :S Hoppas han kommer tillbaka fler gånger så får jag titta då istället. :)

2010-02-12 @ 20:02:34
URL: http://bambisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback