D rullar på

Finns inte så mkt att uppdatera bloggen med just nu. Vi skrittar i skogen 20 min om dagen, och Zini är pigg och vill mest trava hela tiden. Ska öka på med lite trav i slutet av veckan, om han fortsätter att kännas fräsch. En sväng på linan blir det nog också för att stämma av hur han ser ut.

Har börjat ge lite Bvitamin, han sätter alltid päls i augusti och i vanliga fall när han är i gång, brukar jag alltid klippa honom i mitten av augusti. Känns inte aktuellt än dock. Tror lite extra Bvitamin kan vara bra för honom nu.

Den här helgen har varit ganska lugn annars, var på dop i går som var jättetrevligt! har umgåtts med vänner och haft en träning. Nästa helg är det träningshelg på tutis, så då kommer det äntligen lite fina hästar man kan kika på. Är lite tråkigt nu när många fortfarande har semester, och både ridhus o stall ekar tomt. Men jag tror nog att allt ska rulla i gång som vanligt om någon vecka.

Sjukt vad mkt energi man har när man inte rider ordentligt! i dag ska det powerwalkas långt! får passa på nu när jag har tid liksom... så kanske man är någorlunda i form tills Zini får klartecken!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Vad är det för träning på tutis? Kanske man skulle åka dit och titta?

Postat av: Sofie

Det är Ylva som har träningar fre-lörd

2010-08-10 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback