Se det snöar...

Snacka om aprilväder! snön vräker ner, men skulle tro att det bara smälter bort eftersom det är plusgrader på dagarna nu. Iaf hoppas jag det!

Ikväll var hoppträningen som tur var inställd så det var fritt fram att rida i ridhuset! skönt, hade inte vart så härligt att rida på banan ikväll... Gick iaf rätt bra, han var lite stel o hade lite brottom, som vanligt dagen efter vila. Fick rida till musik och det var nice, det är unghästkval på anläggningen i morrn, så det var full rulle med förberedelser inför den, bla testkörde dom högtalarna. Erik Grönwalls idolskiva var igång,  mkt trevligt.

Känner mig fullständigt utmattad, kan knappt sitta upp, så jäkla trött i kroppen, ska snart flytta mig mot sängen o kolla lite webb tv innan jag somnar. (cpm24.tv)

Här kommer några till bilder på kandaret :




iPone bilder, men de får duga. Kandaret är ruskigt snyggt och väldigt bra med stoppar på bridongtygeln.


Kram


Kommentarer
Postat av: Bambi

Ja kandaret var verkligen jättefint. Jag fick lite nytt habegär fastän jag älskar det kandaret som jag har till Leo. O det köpte jag i somras så jag får inte köpa ett nytt på jättelänge nu. Men nästa häst ska få ett sånt där tror jag... Syns på Tutis ikväll kanske?

Postat av: Sofie till Bambi

Japp kommer till Tutis mot kvällningen, får se om vi syns!

2010-04-22 @ 09:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback