Lyckad programdebut

Är jättenöjd med debuten i SB:1 i dag. Dock var det bara programridning, men är nöjd att vi red det så bra vi kan just nu! lite småmissar, och det är sånt som jag är medveten om. Fick dock mkt positiva kommentarer från Birgitta, som inte alls tyckte att " det var långt borta". Fick beröm för pirutterna, passagen och skritten. Film kommer senare när jag sitter vid rätt dator.

Nu är han äntligen klippt! blev fin, smidigt gick det också :) Nu åker jag på konferens i två dagar så det passar bra att han får ta det lite lugnt med mamma, bara lufsa lite i skogen o så. Sen kör vi på när jag kommer hem. Tävling den 25:e! Då är det Intermediere 1 som gäller. Ska börja rida det när jag kommer hem.

På lördag är det ridning hos Ylva, tror det blir den jag ska tävla snart ( 6åringen) plus någon mer. Skojjigt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Duktiga ni är finaste!! Kul att det kändes bra! Nu är det bara att köra vännen! ;)

Puss och kram

2010-04-07 @ 21:49:35
Postat av: Ankie

Vad roligt för er! Jag hade planer att komma och kolla in er, det var ju jättemånga roliga som skulle rida massa roliga program, men livet blir inte alltid som man tänkt sig...



Ska bli kul att se dig rida B på aros! Har inte sett honom förut...



kramkram

Postat av: Sofie

Tack snälla Ellie:) känns som vi kommit över en stor tröskel nu!

Anki: ja ser fram emot Aros, kul!:)

2010-04-10 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback