Just ja!!!

Vi red en hel diagonal med byten I VARJE i dag! höll ju nästan på att glömma :D
Dagens lycka!

På tordagens pass, hakade vi nämligen upp oss på 5st och jag försökte göra om men varje gång jag kom till bytet till det 5e så kände jag, nej nu kommer vi att fastna här ( i SB1an ska man göra 7st) och visst så blev det också.

Så jag struntade helt enkelt i att räkna och bara bytte, red på en kvartslinje och bara bytte så långt det gick och det funkade. Räknade inte men det var väldigt fler än 7 st iaf! och i dag gjorde vi likadant, byten i varje är så underbart att rida när det fungerar. Men lika frustrerande när det inte gör det.

Hon
http://www.helgstranddressage.com/heste_farazzo.html är som vanligt min kvällsinspiration. Så där vill jag också sitta i mina serier! och för övrigt också, bara å öva vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback