i morrn är en bättre dag

Inte mkt till blogg här nu! har noll energi och inspiration. Är bara trött och känner mig risig, försökte pigga upp mig med lite shopping och ridning, men för lite ork gjorde att det inte kändes någe bra. Man ska inte träna när man är trött! det är bättre att typ rida i skogen då. Men i morrn kommer Ylva, det blir bra då får jag diciplin och rider fint ( förhoppningsvis)

Försökte rida på träns i dag, men jag måste verkligen ge upp den tanken att jag en vacker dag kommer kunna rida honom loss o fin på det. Gick ut i stallet och bytte till kandaret efter ca 20 min "dragkamp" då vi inte kom nån vart :( på med kandaret och vips så var han som vanligt... dumma matte! envisas med att rida på träns, dagen efter vila också, dubbelt så dumt! Red en stund med kandaret, mest galopp och lite trav på slutet. Kändes bra, men hade dåligt fokus så jag fick inte ut så mkt av passet. Jag är less att rida på kvällarna när man är helt slut efter en lång jobbdag! vill ha allt mitt fokus på ridningen....  Usch livsångest i dag.

Jag måste hitta energi nånstans, jag vet inte sängen kanske är ett bra ställe att leta på?? hmm...
Å ont i halsen har jag fått IGEN!

nej nu måste jag sluta...


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ankie

Nämen usch inte bra. Men man behöver sådana där dippar ibland men man tkr själv att de blir för många och ofta. Kan man inte bara få vara en sån där livsglad människa som alla andra verkar vara?



Förstår att du blir less på att stressa mellan jobb å stall å hem å man är trött e jobbet å rider dåligt å så kommer man hem å så e man trött igen å somnar ståendes i duschen, suck. Energi tack!



Laffe va precis som Zini, han var så himla svår på tränset men likt förbaskat envisades man med att rida på det. Istället för att bara lägga ner det i ett halvår å bara rida på kandaret å sen kan man prova igen. Men har man inte världens finaste å bäst utbildade häst sen den var knappt född så får man svälja stoltheten och göra som man inte skulle vilja göra jämt...



kramkram

Postat av: Sofie

Tack för pepp Ankie :)

2010-04-28 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback