Godmorning sunshines!

Vilken fantastisk dag jag har vaknat upp till! Solen gassar och det är redan 15 grader varmt i solen.
Vaknade självmant för en stund sedan, pigg som en nötkärna :) Ringde mamsen och kollade hur det gick med utsläppet i stallet, hon var gullig och tog det i dag så jag slapp åka fram å tillbaka. Hon är bäst!

Så nu sitter jag och äter en mastodontfrukost för att göra min mage (som skriker efter mat) nöjd, hehe

Planen för Rozzini i dag är att han får gå ut i hagen tills jag kommer vid 12 tiden. Då tänkte jag gå en promenad med honom. Så han inte står och blir stel till kvällen när jag ska rida. Måste ju ta med i beräkningen att han endå är 17 år nu och stelnar till lättare än förr. Plus att han bara går i liten hage i dag och sen ca 2 h i trailer. Då kan man inte bara plocka ut dem på tävling och tro att dom ska prestera på topp med 45 min ( som är min vanliga framridningstid) uppvärmning!

När de gäller mig själv ska jag memorera programmet lite till och göra nåt som jag kan äta på vägen upp. Det är lätt att glömma bort sig själv i alla minutiösa detaljer för hästen.

Just det, dom här fina ska invigas i dag!
(vita)

Fick av 2 söta vänner i present, tack tack :)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback