Måndag igen!

Shit va helgen gick fort! hann knappt fatta att jag var ledig!
Har hunnit med endel ridning iaf, i lördags var det kurs för Carro C hela dagen, så då fick jag rida på efm, när de sista började bli klara ( jag var inte med och red för henne) kändes ganska bra, var lite stark och vill lite för mycket "upp", när jag ville "ner" o så, men annars rätt så fin. I går kondistränade vi lite :) var ute o galopperade på slingan, var ju tokkul i början men efter ett tag tyckte både Sini o jag att det var rätt jobbigt! så det är nog rätt bra för oss tror jag!  :)

Nu ska jag sticka till jobbet, ikväll är det clinic för Mattias J, ska bli skoj!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mkt :) Lycka till på clinicen ikväll!

2009-09-07 @ 06:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback