Galopp i dag! :)

Det här blir en lite lugnare träningsvecka. Sini vilade i söndags efter tävlingen och i måndag fick vi oss ett pass i ridhuset, det är sååå fint att rida där!!!kan inte fatta att det är sant :D

I går var jag på konferens med jobbet, så då fick mammi ta lite stalltjänst :P

I dag har Emeli och jag vart ute och ridit på den fina ridslingan, så härligt att låta hästarna få galoppera på bra underlag! tur att Emeli o Rulle var med annars hade vi (Sini) nog inte vågat sig förbi terränghindrena och dom långhåringa korna (?) hihi vilken liten mes han är :P höll på att få lite spunken när vi mötte en traktor på hemvägen också haha.

I morrn och mot helgen blir det lite mer trimm på banan eller i ridhuset igen :)

Ska försöka få upp lite mera bilder från helgen också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta E

Hej!!



Ja han har säkert tid att fixa din musik. Han heter Emil Berg. Om du smsar mig på 0708 538453 så kan jag smsa hans nummer till dig. Kanske inte ska lägga ut hans nummer här :)



Han är hur som helst jätteduktig på kürmusik och jag kan verkligen rekommendera honom!



Hoppas att det är bra med dig och din häst!



kram Lotta Esping


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback