Hejsvejs!

D är väldigt dött här på bloggen just nu! de beror på att det inte händer så mkt i mitt hästliv just nu, inga tävlingar eller speciella träningar, och det är faktiskt jätteskönt!

Sini myser i sin stora gräshage på dagarna (med flugtäcke o huva såklart, d är väldigt mkt mygg nu). Äntligen kan vi börja rida ute i skogen och på fälten, mkt mysigare än att rida på banan hela tiden. På söndag ska jag åka och titta på en kompis som tävlar fälttävlan, de blir spännande! jag kommer typ hålla för ögonen hela tiden :)

Det gick superbra för Ylva i lördaags när vi var på unghästkval i Segersta, dom vann 5års klassen på 77,4% ! Så nu är de kvalade till Falsterbo! :))))) Så himla roligt, Bouque gick verkligen helt super.

I kväll ska jag fira min syrra som fyller år! Och sen ska jag ha världens skönaste helg, hoppas på lite sol. Ska rida, plantera mer  på min uteplats och förhoppningsvis kunna sitta i solen och fika.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback