Hej Torsdag

Den här veckan är snart redan slut, känns konstigt eftersom jag knappt jobbat nåt. I början veckan hade jag migrän och i går var jag ledig, vi tog ett sista farväl av mormor i går. Jag saknar henne för varje dag som går, och ännu starkare blir saknaden ju närmare sommaren kommer...

Ridningen går rätt bra, vi tog det lite lungt efter Högbo tävlingen jag var helt slutkörd. Så det var mycket ut i skogen och "luffade" men lite galopping också :)

Red ett ganska lätt pass i går på banan, han kändes fin, ville lägga sig på i handen lite men det försvann med en massa halvhalter och snabbt i gång. Vi gjorde 2 serier med byten i varje, mycket roligt :)

Ikväll ska jag gymma, har ju inte alls haft tid när det har varit så mycket tävlingar. Men nu så ska jag köra på ett tag, snart sommar ju ;)

ha en fin dag i solen!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback