Update-allt möjligt

Har dragits med en jobbigt huvudvärk, tredje dagen nu börjar lessna rätt hårt! I går var mamma gullig och red ut på Sini, så jag slapp ha dåligt samvete för jag låg hemma under täcket med ett ont huvud hela kvällen....

I dag blir det dock ridhuset även om värken inte ger med sig, så han får börja lösgjöra sig efter igångsättningen.
Annars längtar jag galet mkt till Fjällsemestern nästa vecka, vi åker på söndag! Det ska bli så underbart, bara packningen känns som en befrielse, typ endast mjukisdräkt och underställ o mössa o vantar som ska med :)
Ingen packångest där inte! :)

Har faktiskt gått ner lite på vågen också! nu är det havregrynsgröt och annat nyttigt för hela slanten :) motionerar gör jag också, ska ta och besöka solarieöarna snart med. Cremer och smink har jag varit i farten och införskaffat också, nu jädrar ska den här kroppen få sig en omgång! haha, nej men seriöst jag fyller år om lite mer än en månad och då har jag faktiskt lovat mig själv att komma i mina nya apsnygga jeans som är helt nya och ligger i garderoben för att dom är för små just nu.... Det är bra med mål!


Nu är det snart dags för lunch, ägg och skinka! men jag är fortfarande mätt på gröten sen i morse :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!:) Ja han var iaf fin. Nu är han grå och blev väldigt mkt mindre efter att jag klippte honom i måndags:(

Nästa tävling blir i Åstorp! När o var ska du tävla nästa gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback