Taggad!

Från att ha gått till noll i inspiration har jag i dag en helt annan! I morse satte jag mig ner och gjorde en plan för hur jag ska lyckas med träningen & kosten ( min egen alltså) för att det ska ge det resultat jag vill. Jag vill ju mycket, men jag måste också jobba HÅRT för att nå de resultat jag vill! De kommer inte av att jag går på gymmet 2 dagar i veckan. Nope det gör det inte! Det vet jag nu.

Efter den lilla planläggningen känns det mycket bättre, nu finns INGEN återvändo! Har satt upp ett mål (hemligt, bara för mig:) än så länge iaf! ) och jag ska NÅ DET! Det är rimligt även om jag kommer få slita häcken av mig för att komma dit, så är det inte omöjligt.

Så nu jäkla kör jag!

I kväll ska Sini och jag jogga lite! Roligt att vara i gång igen! =)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback