Hänt endel sen sist...

I dag var det ju tänkt att vi skulle ha varit i Farsta och startat en George, men redan i förra veckan kände jag att Sini inte var som han brukar, han var oren och vi lokliserade det till en halv grads hält i högervarv och en markering på samma ben i vänstervarv. Därför fick han några dagars boxvila och se har han gått i en liten "ruta" eftersom vi misstänkte att han hade halkat/vrickat sig på ett framben.

Men i dag när jag longerade honom så kunde varken jag eller Ylva se att någon hälta fanns kvar!!! =) jag är så glad :D
Nu ska jag skritta någon dag och sen börja trava och sätta i gång så smått, jag är verkligen superglad att det inte var något allvarligt med min lilla älskling!

V12 åker jag till Fjällen så då får han vila igen... men sen hoppas jag att vi kan rida på som vanligt igen!

Tack för tipsen och sadelputsen, quick shine vet jag är bra så det ska jag testa! =)

I dag har vi varit och hämtat hö, känner mig helt slut efter att ha burit och lyft ca 150 balar, pust!

Ha en underbar lördag allihopa!
Längtar tills vi får åka ut på tävling igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback