En uns av positivitet känner jag :)

Eftersom jag mått så dåligt i veckan, med ständigt huvudvärk och värk i hela kroppen har jag nu vart hemma och vilat. Och i dag känner jag mig bättre, i morrn ska vi ha heldags konferens med jobbet och det brukar vara riktigt kul så jag vill verkligen vara i gång till det!

Imorrn kommer jag äntligen att köpa nytt gymkort, har väntat hela januari på den här lönen, och nu känner jag mig riktigt taggad för att komma i gång med träningen. Friskis hade riktigt många bra pass. Kommer varva medel och pulspass, om några veckor när jag kört ett tag skulle jag kunna byta ut nåt pass mot core (man tränar styrka, mage, rygg osv) för det är ju verkligen de muskler jag använder i ridningen ( bålstabiliteten! )

Har kört hårt på GI rivstart programmet nu under januari och visst ha jag gått ner, men jag har också mått dåligt och känt mig slut på energi och tappat humöret lätt, jag måste nog inse att jag är en människa som behöver äta mycket annars blir jag knäpp! och då måste jag såklart träna för att hålla formen. De ska också bli spännande att se hur det känns på tävling, om jag kan prestera bättre när jag har bättre kondition. Vi kommer inte starta förrän början av april, så det ser ljust ut att "hinna" i form tills dess.

Sini har tagit det lungt i veckan eftersom jag inte kännt mig bra, och igentligen tycker jag inte att det gör så mycket, han har varit väldigt duktig senaste tiden. Det enda är ju att han samlar på sig överskottsenergi, men snart är det helg och då ska vi träna igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback