Trött

I dag är jag helt slut, känner mig dödligt trött. Mina ben skriker varje gång jag reser mig av träningsverk. Tågen har vart försenade varje dag den här veckan, men som min mamma har sagt till mig "man kan alltid välja om man ska låta det göra en irriterad eller inte" så jag väljer att inte orka bry mig om tågen.

Ikväll blir det ridning. Längtar efter min lilla plutt Sini...

Sitter på jobbet och knaprar på ett äpple nu, pratade nyss med en kollega om helgen. Var så uppstressad förra helgen för jag skulle hinna med så mycket. och har nog vart stressad över helgen nu när jag tänker efter. Så onödigt! Jag måste ta det lungt, tagga ner och inte tänka så mycket så skallen snurrar. Nu har jag varit "duktig" och gått på pass 2ggr den här veckan så jag behöver inte känna nån press över det i helgen. Nej nu stressar vi ner!!!!!

"Kom i håg att andas"! som min tränare skrek på mig i går kväll, och det måste jag tänkta oftare på. Man orkar mycket mera då, det är helt otroligt vad andningen har stor påverkan på ens prestation.

På lördag börjar Melodifestivalen, Fredrik har lovat att han ska fixa så vi kan kolla på den på projektorn hemma! han är välrdens bästa.

Ha en bra dag,
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback