Tävling, hjälp!

Vad har jag gjort? jo jag har anmält mig till en tävling, redan om 14dagar, gah hjälp! ;)

Visste inte ens om tävlingen, men nu så fick jag höra om den och att dom behövde fler starter, så huxflux var jag anmäld till Georgen. Men vi får sen om det blir nåt, kanske ställs in om de blir för får starter.

Känns ju lite "galet" eftersom vi inte går för fullt än, men Sini har ju kännts bra en längre tid nu och var ju bra på Per kursen förra veckan så det är vell bara att köra, vi får åka dit och känna på det omgjorda programmet och lite på formen vart vi ligger. Tävlingen är i Farsta Stockholm, så det är inte så långt att åka heller. Skönt är också att klassen kommer gå på lördag efm/kvällen så jag kan förbereda på lördagen, slipper stå dagen innan och greja!

Så nu har jag fått värsta inspirationskicken och känner mig astaggad!! tänk vad en liten tävling kan göra :) Nu ska bara Sini övertalas att det här är en bra idé också.

Den här efm är bra, jag känner mig gladare än på länge!
kram

Kommentarer
Postat av: Ankie

Vad kul! Det kommer att gå jättebra! Håller tummarna!

Postat av: Sofie

Tack gör det, kommer behövas! :)

2009-02-25 @ 06:46:55
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback