Konstig vecka

Min älskade mormor somnade in natten till onsdagen och efter det har allt kännts konstigt och tungt. Samtidigt som vi visste att det inte fanns någon väg tillbaka, så får hennes och våran skull så känns det bättre nu än vad det gjort de senaste veckorna när allt varit så ovisst. Jag kommer sakna min mormor så fruktansvärt mycket, hon hade en stor del i vår familj och det känns så konstigt att hon är borta från den här världen, men i mitt hjärta och mitt sinne lever hon för alltid.

Ridingen har endå gått bra, det har varit skönt att komma till stallet och ha hästarna att prata med, dom bästa lyssnarna i världen! Sini har blivit av med en massa lurvig päls och nu är han en "riktig dressyrhäst" igen ;) har börjat packa inför helgen så jag känner mig rätt bra förberedd nu. Lite annat smått som ska ner i packningen och så ska det putsas och transporten ska fixas, sen är vi nog rätt klara.

Dagens inspiration får Hans Peter Minderhound och Vivaldi stå för!



Den här hästen är så underbar!!, lätt och fin hög i fronten, fina knän. Och jag älskar öronen på den här bilden!
Att det är Hans Peter som sitter i sadeln gör ju inte saken sämre heller. Big fan!

Bild: Google bildsök

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Riktigt snygg häst, vilket steg den verkar ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback