Inställt

Min mage har "krånglat" i 2 dagar nu och i går mådde jag inge vidare, så det blev inget av med träningen tyvärr...
I dag känns den något bättre så jag hoppas att jag kan rida i dag! Men först måste jag jobba lite.

Den här veckan går väldigt fort, redan ons i dag! iofs är det skönt vill få tiden att gå nu, längtar till våren och inte bara för att snön smälter och det blir varmare, utan också för att det händer en massa saker. Just nu häder ingenting känns det som! det är otroligt tråkigt, d finns inga tävlingar att komma ut på förrän i början av april och vi har vell aldrig känt oss mer redo för att kasta oss ut i tävlingsluften som nu... Det känns segt, som tur är har vi ju Per kursen nästa helg och träning för Helena någon helg efter det. Sen blir det 1 vecka i fjällen i mars och sen är vi snart i april. Men det är så segt nu endå, för lite action, för mycket samma lika varje dag.

Nu ska jag inte gnälla mera, det kan faktiskt vara mycket värre! För att "pigga upp" vardagen lite gick jag och fixade mitt hår i måndags, klippte och gjorde massa slingor.Är jättenöjd! Innan dess han jag med en runda på stan och köpte lite nytt smink, hör ju inte till vanligheterna direkt. Skönt att unna sig nåt i bland också.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback