yey!!!

I dag har jag skrittat uppsuttet!!! :DDD hade honom först på lina i trav i ridhuset men kunde inte se någon hälta alls:))))Det verkar ha gått över, så skönt. ( hoppas jag iaf!) Eftersom han är så pigg skrittade jag halva rundan kändes som vanligt.


Jättekallt var det ute, men mysigt endå! så här såg det ut vid stallet när jag kom :)

I morgon blir det förhoppningsvis shopping av hästprylar, kan man ju aldrig ha för mkt av eller hur!? och så skulle jag behöva åka till IKEA och köpa lite lådor o grejjor till sadelkammaren.

På kvällen ska mamma vara med på tömkörning för Anders Eriksson, det kommer ju såklart att ta det jättelungt, men det är ju det som är bra med tömkörning, man kan göra så mycket i skritt, plus att hon skulle dela sin tid med ett annat ekipage, så det blir ju lagom.

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback