Våren, semstern, tävlandet, livet...

Jag känner mig så lycklig just nu, så lycklig att jag bubblar över! Jag vet inte varför, jo allt är bara så himla underbart!
Hela påsken har jag gått runt och ryst i solen, haft ståpäls, för att livet är så underbart och härligt.
Det är vår nu, bara det liksom, det kan inte bli så mycket bättre, vi har planerat semester och kommer vara lediga tillsammans i hela augusti, det kommer att bli underbart! Min älskade syster kommer att jobba hela sommaren ute i skärgården där vi har släkt och vänner som bor, vilket kommer betyda att vi har ännu en anledning att spendera nästan varenda helg där fram till vår semester börjar och sen hela fyra veckor semester! och hur underbart kommer inte det att bli,sol, båt, hav, skärgård, party, den här sommaren kommer bli helt amazing. Magisk.

Redan nu har jag sommarkänslor, jag tror inte man fattar hur olycklig man är på vintern, man vänjer sig liksom med det tillståndet, utan sol i flera månader, det är först nu när solen kommer och man blir varm igen som man blir lycklig, riktigt megalycklig menar jag då.

Allt är så lätt, det går som en dans, världens underbaraste kille, världens finaste häst, världens underbaraste vänner.
Jag är lyckligt lottad.

Den här helgen väntar en regional täving på söndag efm/kväll, sen blir det meeting helgen efter i Högbo, sen blir det lite lungt fram till Lag-SM i Vallentuna sista helgen i maj. Sen får vi se hur mycket tävlande det blir. Det är dags att börja tänka på sommaren nu, på semestern, dags att börja spara stålarna helt enkelt.

Den här tiden ska bli vår bästa, jag ska ge allt och lite till!

Peace and Love


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen jätte kul:) Peter Härnstam heter han, har tävlat upp till svår klass.

Postat av: Saga

Vilken fin häst du har :)

Kolla gärna in min blogg med !

2009-04-20 @ 23:27:44
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback