Tävling i morrn! :)

Japp i morrn bär det i väg på årets första tävling, ska bli hur kul som helst!
I dag har jag tränat för Ylva, gick jättebra! fick mycket bra saker att ta med mig till framridningen i morgon. Klippte Sini idag, fattar inte att han hunnit bli så långhårig igen?!! men nu så är han en fin dressyrhäst igen ;) tvättat svans, fixat manen och ryktat har jag också gjort. Nästan allt är packat, bara att dra in skåpet och klä på mig själv i morrn så är det bara att åka sen :)

Jag hoppas att vi kan göra en fin uppvisning i morrn, det vore kul nu när han känns så fin. Det är dock alltid lite svårt i första starten på säsongen, jag brukar känna mig lite ringostig. Hoppas inte jag är det i morrn!! Ska försöka bara slappna av och rida :D (lättare sagt än gjort!)

Nu ska jag kika lite på nätet och glo på Tv och bara vila inför morgondagen,
ha en bra kväll! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback