Hemma från Enskede!

Ja men det gick ju ganska bra endå! Tror Sini var lite trött i dag, kände att jag inte hade den där riktiga motorn "där bak" hela tiden. Är så nöjd med galoppdelen, inte en miss! och han var med mig hela tiden och vi höll en bra galopp o samling överallt! Fick 7or på båda piruetterna av alla 3 domarna, det var kul :D


Traven var ok, vi kan mera där, tror somsagt att han var lite trött i bakbenen i dag. Skritten var det som drog ner, där brukar vi kunna få ganska bra poäng, men nu så gick det såååååå sakta, hahaha trodde han hade somnat, han passade på att vila sig lite helt enkelt :)



Slutade på 62,6% känns bra att få en godkänd ritt direkt! Kul var också att en domare hade mig som 3:a i klassen, tack för det :) Slutade totalt 9a, det var 5plac.


Nu ska jag fortsätta den här fredagen med min goda caffe latte som jag precis gjort :), är så trött! tar på krafterna å tävla (hade glömt hur jobbigt det är!)


Jag med min finaste älskling! ( som var lite trött efteråt!) :)



Ha en bra kväll
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback